Wizytówka – co zrobić, żeby się pozytywnie wyróżniała?

Jaka powinna ona być?

Przede wszystkim wizytówka powinna być czytelna oraz zawierać niezbędne informacje takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu, email i nazwa firmy. Często na wizytówce znajdziemy również logo, adres strony internetowej oraz adres firmy wraz z danymi do faktur. Jednak same suche dane nie zapadną w pamięci! Co zrobić, aby nasza wizytówka wyróżniła się na tle innych i nie została zapominania zaraz po wręczeniu?

Należy pamiętać o kilku dobrych praktykach. Po pierwsze zaprojektować ją tak, by była spójna z wizerunkiem firmy! Wizytówka buduje naszą markę – to jedna z form promowania jej.

Jeżeli zaprojektujemy wizytówkę w kolorystyce pasującej do loga, używając czcionki dopasowanej do strony internetowej, a dodatkowo nawiązującą do branży, w której działamy, na pewno zostaniemy zapamiętani!

Mascopy na Tuwima i Żwirki wykonujemy wizytówki na papierze o gramaturze do 350g, na papierach kredowych, satynowych, fakturowanych i metalizowanych. Dostarczone do druku wizytówki można uszlachetnić przez foliowanie błyszczące, matowe lub softtouch.

Pliki do druku najlepiej dostarczyć w pdf, ai, cdr, eps, svg, przyjmujemy również jpg, tiff, w rozdzielczości od 300dpi. Zobacz także nasze porady „Jak przygotować wizytówkę do druku?”